Friday, July 14, 2006

好马真的不吃回头草吗?

当初一切一切的分手原因现在对我来说已不重要了,不需解释也别自责。我已不再怪你或恨你。也许我已看开了吧也或许我已经变了吧,对爱情和伴侣也改观了吧。

你说我一点都没变,我说你错了。我可是360度的转变。 你的离开是晴天霹雳的但也让我成长许多。这也应该谢谢你。你的离开让我学会了不再依赖,学会了在这现实的社会生存也见识了不少东西。

不再接受你不是你的错,也不是因为我不原谅你而是一切都不能像以前一样了,感觉也不对了。我现在很喜欢目前的生活方式,不想要也没必要去改变。

从没想过你会再联络我,以为我们连做朋友的缘分也没有了。但现在请给我一个机会做你的好朋友,我想这样会更好吧。

很感谢你曾经给我的一切。和你在一起的时光是美好的,我会把这些美好的回忆永远放在心上。我真心的祝福你也希望你能找到你要的幸福。






~~时间果然能冲淡一切~~

7 Comments:

At 12:01 AM, Blogger Little Miss Snooze said...

my dear cousin, this is the first post in chinese that i read from start to end.
Am glad you are so mature in your thinking and so strong :)

 
At 5:09 PM, Blogger Unknown said...

No matter what is it, I just hope you are truly happy.

 
At 9:47 AM, Blogger bionic said...

yeah...juz hope u r happy...

 
At 11:43 AM, Blogger Mao Tou Ying said...

表姐:多读我的blog will improve your chinese wor.. kekeke..

Ultranee, bionicgal,yollev: Thanks for standing by me all these time. I guess I m happier now.

 
At 11:38 PM, Blogger Yollev said...

最近老是做最后一个…

不管是吃回头草还是吃前面更绿更油油的草, 在我心中, 还是一匹好马! 哈哈!

所谓不管白猫黑猫, 能抓老鼠的就是好猫… 呵呵…

最近, 我废话真的很多… 很冷喔~

 
At 8:48 AM, Blogger Mao Tou Ying said...

hahaha.... 我又是马又是猫... _ _|||

 
At 12:00 PM, Blogger bionic said...

no matter how u choose, as long as u can answer 2 urself tt's e most impt..

 

Post a Comment

<< Home